Rezerva online sau la telefon +4 0743 526 653
Tariful Afisat = Tarif Final. Anulare Gratuita. Plata CASH. Garantia 0

FAQ inchirieri auto Cluj - 321Rentacar

Cele mai frecvente intrebari ale clientilor nostri le gasiti mai jos. Daca aveti si alte intrebari va rugam sa apelati cu incredere la serviciul nostru de "Suport Clienti" disponibil non-stop online si telefonic. Un agent 321rentacar va solutiona intrebarile si cerintele dumneavoastra in cel mai scurt timp posibil.


Intrebari frecvente ale clientilor 321Rentacar

Pentru a inchiria o masina de la 321Rentacar Cluj aveti nevoie doar de 2 acte de identificare: buletinul sau pasaportul si permisul de conducere. Copiile sau fotografiile documentelor se vor trimite prin e-mail sau se vor face in momentul livrarii masinii. De asemenea, aveti nevoie de actele in original la incheierea contractului de inchiriere.

Plata se face la inceputul perioadei de inchiriere, cand se semneaza contractul si se primeste masina.

Puteti plati in numerar in momentul primirii masinii, cu cardul de debit sau credit, prin transfer bancar.

Da. plata se poate face in orice moneda, la cursul BNR din ziua platii.

Pentru a extinde perioada de inchirere a masinii va rugam sa sunati sau sa trimiteti un e-mail la 321Rentacar Suport Clienti cu cel putin 24h inainte si vei primiti un raspuns in cel mai scurt timp daca se poate sau nu prelungi perioada de inchiriere. In anumite perioade ale anului cum ar fi sarbatorile legale sau vara nu garantam ca este posibila prelungirea perioadei de inchiriere.

Da. Anularea rezervarii se face fie telefonic fie prin trimiterea unui email serviciului 321Rentacar Suport Clienti cu cel putin 48 ore inainte.

Da. Pretul afisat este pretul final pe care il veti plati. Pretul afisat include TVA, Asigurarea RCA, Casco cu fransiza 0, taxa cauciucuri si Rovinieta. Nu avem taxe ascunse.

Trebuie sa anuntati compania de inchirieri in cel mai scurt timp pentru a va spune pasii care trebuie urmati si actele obligatorii pe care trebuie sa le faceti.

Taxa administrare se percepe pentru a acoperi costurile de gestionare al amenzilor sau sanctiunilor primite de dumneavoastra si este de 50 euro la care se adauga valoarea efectiva a amenzii/ sanctiunii.

Taxa administrare dauna in cazul unui eveniment rutier este de 100 euro si se achita cel tarziu la returnarea masinii. Aceasta este pentru gestionarea dosarului de dauna in relatia cu tertii.

Aceasta taxa de administrare dauna nu va scuteste de:

  • Obtinerea autorizatiei de reparatie de la organele competente.
  • Completarea formularului de constatare amiabila semnata de ambele parti, precum si o copie a urmatoarelor ducumente: carte de identitate si permsiul de conducere al soferului autoturismului cu care s-a produs evenimentul, certificarul de inmatriculare si asigurarea RCA al autoturismului implicat in accident.

Masina se va returna la locul stabilit in contractul de inchiriere, dar:

  • Va trebui sa suni cu cel putin 2 ore inainte de ora stabilita pentru a confirma inca odata ora si locul returnarii.
  • Daca returnarea este dimineata intre orele 3:00 si 7:00, trebuie sa ne dai un telefon cu o zi inainte.

Masina este predata cu rezervorul plin si trebuie adusa tot cu rezervorul plin (iti recomandam sa alimentezi cat mai aproape de locul returnarii si sa pastrezi ultimul bon de combustibil). Diferenta de combustibil lipsa va fi taxata cu 8 RON/ litru + 50 RON service.

Te vom astepta la terminalul sosiri cu un biletel cu logo 321 rent a car, mergem impreuna la shuttel bus si facem transferul gratuit pana la parcarea masinii care se afla la 2 minute de aeroport.

In cazul in care vei fi notificat ca s-a schimbat data sau ora zborului tau trebuie sa ne anunti in cel mai scurt timp pentru a modifica rezervarea GRATUIT.